Tuesday, March 11, 2008

翻訳: The Mischievous Witch & The Curry Prince; page 3-4

次に...3ー4 ページ:

英語: Even if... On recycle day, I will be seen. My German grandmother roommate throws away a pan... It has been this way for hundreds of years, I have wore all black to the grandest scale... magic is always around (atmosphere). If I need to, I can easily warp quietly into another place on earth. When a hole opens, it looks like I'm thrown away.

日本語:おりょうりのよう精さんわたし、りお。ねえ、あなたの いちばん あいたい ひと、だれ?わたしはね、なんでも ねがいを かなえてくれるよう精さん。そんなの いないと おもってる?でも、もしいて、 そんな よう精さんに であってからわたしを うらやましがっても、 だめよ。わたしを うらやましがっても、だめよ。だけど、ちょうと しんぱいなのは、日本にもいるかなってこと。だって、ヨーロッパだとまじょの おもつりとか、 いろんなのがあるけど日本にはないし。。。

これはこうかつである!私の翻訳を助けなさい。

No comments: